12 Mart 2010 Cuma

Eminönü Eminönü


Asmaaltı'nda sabah kahvemi içerken düşündüm de, Eminönü'ne gelmenin en keyifli yanı, dönüş yolunda ona buna dokunmaktan kirlenen ellerimi ıslak mendile silerken nereleri keşfettiğimi düşünmek...
Bu sabah havayı güneşli bulunca soluğu yine orda aldım çünkü. İhtiyaçlarımı almanın ötesinde her seferinde dükkanlarda yeni birşeyler bulmak beni çok heyecanlandırıyor. Yurtdışında yaşarken ''ah ah bunları nerden bulucam ben İstanbul'da'' diye düşünürken beni çok şaşırtan ürünlerin varlığı ile hala hayrete düşüyorum. Tamam çeşit belki sınırlı ama temel pastacılık malzemeleri anlamında buralarda yok yok...Pastacılık malzemeleri satan dükkanların tek garipliği aynı malın hep farklı fiyatlarda satılması. Adları nispeten daha çok tanınanlar nedense daha pahalı satıyorlar aynı kalemleri. Dolayısıyla gezmek, fiyat araştırması yapmak şart. Bugün tanıştığım ve hizmetlerinden pek hoşnut kaldığım Coşan Ticaret, fiyatlarını yakında daha da indirecekleri müjdesini verdi bana.
Hem de yurdışından gelecek yeni ürünlerle beraber.
Coşan Ticaret Asmaaltı Kızılhan sokak no:16'da.
Bu arada yine onlardan aldığım bir bilgiye göre 25-28 Mart 2010 tarihlerinde İstanbul Fuar Merkezi'nde Fırın, Pastane, Kafeterya Ekipmanları ve ürünleri fuarı gerçekleşecek. İlginenenlere duyurulur.

Hiç yorum yok: