15 Mart 2010 Pazartesi

Bir Garip Heyecan

Geçen hafta İstanbul'un en eski pastanelerinden birinin evime çok yakın olan şubesinde görüşmem vardı. Pastanenin idareci şefiyle görüştüm. Şahsına bir e-posta ile başvurmuştum. Uzun uzun konuştuk, çikolatadan, tereyağından ve hizmet kalitesinin öneminden. Sanırım beni sevmiş olmalı ki, bu hafta kendisine sunmak üzere ona tatlılarımdan hazırlamamı istedi. Yani uzun bir aradan sonra birine sunumum olacak ve bu da beni fazlasıyla heyecanlandırıyor. Bakalım nasıl puanlar alacağım? Ya da şöyle diyelim beni işe alacak kadar gözüne girebilecek miyim? Çünkü belirttiği kadarıyla işe alımlar bir yana, eleman çıkarttıkları bir dönemdelermiş. Heyecanım onu da fazlasıyla etkiledi sanırım...Harika bir mutfak, güleryüzlü pırıl pırıl gençler harıl harıl tatlı yapıyor. Ne keyifli! Ben de bir parçası olmak istiyorum ve umutluyum.
Birazdan şefi arayıp randevumu alacağım. Sonra da kolları sıvarım artık. 3 çeşit yapmayı planlıyorum. Biri çikolatalı, biri kremalı meyveli, biri de hamuru ve kaplaması sebebiyle klasik bir turta. Bana şans dileyin. İhtiyacım olacak. Sizinle tüm detayları paylaşacağım burdan.

Hiç yorum yok: