17 Mart 2010 Çarşamba

Şeften onay alındı



Bugün bahsini daha önce ettiğim üzere, şef Yılmaz'a tatlılarımdan götürdüm. Uzun uzun inceledi, servisler geldi ve birer birer tabağa alınan tatlılar sırayla şefin damağından aşağıya süzüldü. Özenle hazırladığım 3 çeşit tatlı, şeften tam not aldı. ''Ruhunuzu katmışsınız belli'' dedi bana. Dünkü hummalı çalışmalarım karşılığını aldı. Bana uygun bir pozisyon olması durumunda arayacağını belirtti. Şimdilik münferit siparişlerime devam edeceğim bu durumda. Benim için her halükarda güzel bir tecrübeydi. Bu merakla beklenen test sırasında bile beni destekleyen tüm dostlarıma, eşime ve aileme teşekkürü borç bilirim. Heyecanım onlara da sirayet etmiş olsa gerek ki, herkes merakla sonucu öğrenmek için beni aradı görüşme sonrasında.
Bilhassa çikolata musla kaplı kekime iltifat aldım çokça... Gerçekten de enfes olmuştu. Sanırım sırrı oda sıcaklığındaki yumurta ile çalışmış olmam. Sunumlarımın fotoğraflarını da sizlerle paylaşmak istiyorum burdan. Üstte meşhur Mogador'um, altta karamelize armutlu tart tek kişilik özel sunumu ile...

2 yorum:

simaayy dedi ki...

Canim Ablacim,

En az senin kadar tatli olan bu tadina doyulmaz enfes tatlilarina Sef Yilmaz'in da bayildigindan eminim. Bu yapmakta oldugun tatlilari hadi anliyorum da,yazilarinin icinden yazarlik akan ruhuna ne diyecegimi gercekten bilemiyorum.
Tatlilarin kadar tatli olan ve dakikalarca keyifle okunan yazilarinin,gorselligi ile uzaktan da olsa goz kamastiran tatlilarinin devamini heyecanla bekliyorum
Ellerine,ruhuna ve yuregine saglik canim..

sema germen dedi ki...

esroşşşş harika haber bu inşallah sonu da iyi gelir